Mr. Lodge GmbH · Barer Str. 32 · 80333 München · 089 340 823-0 · info@mrlodge.de
For your and our safety, employees in the field are requested not to shake hands (no handshake policy), to keep a sufficient distance (1.5 to 2 m), and to wear medical protective masks. Please understand that we cannot keep the appointments if the persons to be visited on site currently have a cold or are infectiously ill. As far as you have any information about this, we ask you to inform us in time.
If an employee notices that a customer has a cold or is visibly ill, he or she may not continue the appointment. Employees who have a cold are not allowed to keep appointments for our company.
In general, we will try our best to find individual solutions which best meet your personal needs.
The health of our clients, corporate partners and employees is very important to us. Therefore, our offices are closed to the public. If you want to drop off keys or receive a consultation in the office, please always make an appointment in advance by phone 089-3408-230 or e-mail info@mrlodge.de.
In general, we will try our best to find individual solutions which best meet your personal needs.
Our apartments and houses are perfectly visualized by photos and videos, so that you can also rent directly online. Upon request and depending on availability, we are currently still conducting individual viewings in apartments and houses that are not rented. Viewings in occupied apartments and houses are only carried out to a limited extent. Our employees in the field are required to maintain the recommended distance and to wear medical protective masks. This is for your and our safety. Nevertheless, we are also on site to provide you with personal service so that you can avoid contact with surfaces such as door handles or light switches.
In general, we will try our best to find individual solutions which best meet your personal needs.
We can only draw up a protocol of the property’s condition before move-in or after the tenant has moved out. As a precaution, we would like to point out that this could be restricted by official requirements.
In general, we will try our best to find individual solutions which best meet your personal needs.
弊社からご提供する物件の賃貸料は、大きさ、場所、設備の内容によって異なります。参考としては、以下の基本賃貸料が目安になります。: (最終値:諸雑費およびインターネット料金や電気料金を含む)
良好な設備 | ハイクラスな設備 | |
---|---|---|
物件によっては、お住まいになれる人数が限られている場合がございます。また、ハイクラスの物件の場合、この値段枠から大きくはずれることもありますことをご了承ください | ||
ワンルームアパート | € 950 ~ 1.200 | € 1.200 ~ € 1.700 |
1-LDK マンション | € 1.300 ~ 1.560 | € 1.560 ~ € 2.600 |
2-LDK マンション | € 1.800 ~ 2.300 | € 2.300 ~ € 5.000 |
3~5-LDK マンション | € 2.600 ~ 3.600 | € 2.800 ~ € 6.000 |
家屋 | € 2.300 ~ € 3.000 | € 3.000 ~ € 8.000 |
申し込みが済みましたら、当社から皆様の条件に見合った物件情報をメールで送付いたします。
ご希望次第で、インディビジュアルな物件見学も
手配いたします。見学時間帯は夜、あるいは週末も可能です。ご希望の住居が決まりましたら、当社が家主と連絡を取り、賃貸契約書をドイツ語で作成します。また場合によっては英語でも作成します。
住居の引渡しは家主、あるいはMr.ロッジのスタッフが行います。引渡しの手続きでは、写真を含めた広範囲に亘る記録も作成します。
Mr.ロッジは皆様の賃貸期間すべてを通じての窓口となり、賃貸期間満期時には延長オプション、あるいは住居返還について皆様の相談に応じます。
保証金は一般的に、住居清掃費用を差し引き、住居返還後2~4週間以内に皆様の指定銀行口座へ振り込まれます。
最終清掃 - 他の取り決めがない限り、物件はプロフェッショナルに最終清掃され返還されなければなりません。当社は複数の清掃会社と協力作業を行っておりますので、皆様のために委託することができます。費用は発生した手間に依存し、原則として賃借者が支払います。清掃依頼を希望する場合は、少なくとも一週間以上前に当社にご一報ください。徹底した事前清掃により、清掃会社の費用は大幅に節約することが出来ます。最終清掃に関するすべての項目は当社のチェックリストをご参照ください。